Életmód

2015.09.16. 16:26

Talán mostantól odafigyelnek az 50-es, 60-as korosztály igényeire is

Az utazási irodák, szállodák, üdülési központok képviselői egyre gyakrabban keresik fel a nyugdíjas szervezeteket.

Barta Éva

A lassan járj, tovább érsz bölcsesség értelmezésével ismertetik a korosztálynak szánt ajánlataikat. Nocsak, nocsak – kaptuk fel a fejünket a hallottak után, aztán felidéztük a kellemetlenségeinket, amikor az idegenvezetők ingerülten hajtották a csoportokat egyik helyszínről a másikra, hogy kipipálhassák az ajánlatukban szerepelteket. A türelmetlenség és udvariatlan megjegyzések rontották is az idősebbek hangulatát. Persze nemcsak az utazások során. Ennek most vége?

Világjáró marketingszakembertől hallottam, hogy néhány éve egy kaliforniai felmérés döbbentette rá a reklám- és marketingszakmát, hogy érdemes odafigyelni az 50-es, 60-as korosztály igényeire is, hiszen ők már túl vannak az otthonteremtésen, a gyerekek taníttatásán, és olyasmire is költenek, amire korábban nem. Szóval van remény, amit empátiával nem lehetett elérni, azt az üzleti érdekektől vezényelve igen. Hát tessék, kérdezzenek, mi válaszolunk, hátha így végül mindenki jól jár.

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a veol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!